ქალი მომხმარებლების საკითხებზე მომუშავე ჯგუფის წევრებმა გადაწყვიტეს თითოეული ორგანიზაციის მიერ დაგეგმილი ღონისძიებების კონსოლიდაცია მოეხდინათ და შეიმუშავეს კამპანია „იპოვე გამოსავალი.
20 თებერვალს გაიმართა გამოფენა „შედი ჩემს მდგომარეობაში“, რომლის ორგანიზატორები იყვნენ ქსენონი და არტ ჯგუფი იდეალისტი.
კამპანიის ოფიციალური პრეზენტაცია ზიანის შემცირების ეროვნულ კონფერენციაზე მოხდა იმპროვიზირებული პერფორმანსით. დარიგდა ამ დღისთვის შემუშავებული საინფორმაციო და პრომო მასალები. ამავე ღონისძიებაზე მოხდა გამოფენის „შედი ჩემს მდგომარეობაში“ ხელახალი პრეზენტაცია.