კამპანია ქალი მომხმარებლების უფლებებისათვის 2013

ქალი მომხმარებლების საკითხებზე მომუშავე ჯგუფის წევრებმა გადაწყვიტეს თითოეული ორგანიზაციის მიერ დაგეგმილი ღონისძიებების კონსოლიდაცია მოეხდინათ და შეიმუშავეს კამპანია „იპოვე გამოსავალი.

20 თებერვალს გაიმართა გამოფენა „შედი ჩემს მდგომარეობაში“, რომლის ორგანიზატორები იყვნენ ქსენონი და არტ ჯგუფი იდეალისტი.

 

კამპანიის ოფიციალური პრეზენტაცია ზიანის შემცირების ეროვნულ კონფერენციაზე მოხდა იმპროვიზირებული პერფორმანსით. დარიგდა ამ დღისთვის შემუშავებული საინფორმაციო და პრომო მასალები. ამავე ღონისძიებაზე მოხდა გამოფენის „შედი ჩემს მდგომარეობაში“ ხელახალი პრეზენტაცია. 


ვის უნდა ჩაუტარდეს COVID-19-ის საწინააღმდეგო მეორე დოზა ბუსტერით ვაქცინაცია?

ვის უნდა ჩაუტარდეს COVID-19-ის საწინააღმ...

2011-2013: ევროკავშირი (EC1) DCI-SANTE/2011/260-569 აივ პროფილაქტიკის შესაძლებლობების გაუმჯობესება

2011-2013: ევროკავშირი (EC1) DCI-SANTE/2...

რეკომენდაციები ნარკოტიკების მომხმარებლებს COVID-19 კორონავირუსის შესახებ

რეკომენდაციები ნარკოტიკების მომხმარებლებ...

ებრძოლე აივ სტიგმას

ებრძოლე აივ სტიგმას ...

რა ვიცით B ჰეპატიტის შესახებ? - გაეცანით საინფორმაციო მასალებს

რა ვიცით B ჰეპატიტის შესახებ? - გაეცანით...

შემცირების საქართველოს ქსელის ახალ გამგეობა

შემცირების საქართველოს ქსელის ახალ გამგე...

N2 ყოველკვარტალური საინფორმაციო ბიულეტენი „ზიანის შემცირება“

N2 ყოველკვარტალური საინფორმაციო ბიულეტენ...

გილოცავთ შობა-ახალ წელს!

გილოცავთ შობა-ახალ წელს!...

ზიანის შემცირების საქართველოს ქსელის ელექტრონული საინფორმაციო ბიულეტენი

ზიანის შემცირების საქართველოს ქსელის ელე...