კამპანია ქალი მომხმარებლების უფლებებისათვის 2013

ქალი მომხმარებლების საკითხებზე მომუშავე ჯგუფის წევრებმა გადაწყვიტეს თითოეული ორგანიზაციის მიერ დაგეგმილი ღონისძიებების კონსოლიდაცია მოეხდინათ და შეიმუშავეს კამპანია „იპოვე გამოსავალი.

20 თებერვალს გაიმართა გამოფენა „შედი ჩემს მდგომარეობაში“, რომლის ორგანიზატორები იყვნენ ქსენონი და არტ ჯგუფი იდეალისტი.

 

კამპანიის ოფიციალური პრეზენტაცია ზიანის შემცირების ეროვნულ კონფერენციაზე მოხდა იმპროვიზირებული პერფორმანსით. დარიგდა ამ დღისთვის შემუშავებული საინფორმაციო და პრომო მასალები. ამავე ღონისძიებაზე მოხდა გამოფენის „შედი ჩემს მდგომარეობაში“ ხელახალი პრეზენტაცია. 


პროექტი FIND (2017-2020)

პროექტი FIND (2017-2020)...

აივ თვითტესტირების ოპერაციული კვლევის პირველი ეტაპი წარმატებით დასრულდა

აივ თვითტესტირების ოპერაციული კვლევის პი...

REAct-ის გუნდის განცხადება 5 ივლისს მომხდარ მოვლენებზე

REAct-ის გუნდის განცხადება 5 ივლისს მომხ...

ვის უნდა ჩაუტარდეს COVID-19-ის საწინააღმდეგო მეორე დოზა ბუსტერით ვაქცინაცია?

ვის უნდა ჩაუტარდეს COVID-19-ის საწინააღმ...

საინფორმაციო შეხვედრა პრობაციის პროგრამაში ჩართული პირებისთვის

საინფორმაციო შეხვედრა პრობაციის პროგრამა...

 COVID-19 და სხვა საგანგებო შემთხვევების დროს მაღალი რისკ ჯგუფებისთვის აივ-ის სერვისების საგანგებო დაგეგმვის გზამკვლევი

COVID-19 და სხვა საგანგებო შემთხვევების...

აივ ინფექცია და მასთან დაკავშირებული ფსიქოლოგიური პრობლემები

აივ ინფექცია და მასთან დაკავშირებული ფსი...

რა არის C ჰეპატიტი?

რა არის C ჰეპატიტი?...

გაერთიანებული შეხვედრა _ რეაქტის სისტემური განახლებები

გაერთიანებული შეხვედრა _ რეაქტის სისტემუ...